PAMOKA su vadovėlio komplektu ATRASK ir skaitmenine mokymo(si) aplinka „EDUKA klasė“

1. Pamokos pradžia
- Sudominama probleminio (tyrimo) klausimo kontekstu.
- Paskelbiama pamokos tema ir probleminis (tyrimo) klausimas.
- Išsiaiškinama, ką mokiniai žino tuo klausimu.
- Patikslinami mokymosi uždaviniai, aptariami tyrimo žingsniai, užduočių atlikimo būdai ir vertinimo kriterijai.
2. Informacijos paieška, medžiagos analizė
- Nagrinėjama tekstinė, vaizdinė medžiaga vadovėlyje.
- Atliekamos žinių ir supratimo (teksto, vaizdo suvokimo, analizės) užduotys nuo paprastesnių iki sudėtingesnių.
3. Įgytų žinių ir gebėjimų įtvirtinimas, pasitikrinimas
- Atliekamos taikymo, mąstymo reikalaujančias užduotys nuo paprastesnių iki sudėtingesnių.
- Atsakymų analizė, korekcija.
4. Žinių ir gebėjimų gilinimas, plėtimas, perkėlimas (kituose kontekstuose)
- Atliekamos sudėtingesnės užduotys, formuluojamos išvados, atsakoma į probleminį tyrimo klausimą.
5. Įsivertinimas, grįžtamasis ryšys, apibendrinimas
- Apmąstomas mokymosi procesas ir bendri rezultatai.
- Į(si)vertinami individualūs pasiekimai ir pažanga.
6. Palaikymas ir tolesnių uždavinių kėlimas
- Atsižvelgiant į bendrus ar individualius rezultatus paskiriami namų darbai.
PAMOKA su lietuvių kalbos ir matematikos vadovėlių komplektų serija TAIP! 1–2 kl. ir skaitmenine mokymo(si) aplinka „EDUKA klasė“

1. Pamokos pradžia
- Pateikiama intriga – probleminio (tyrimo) klausimo kontekstas.
- Skelbiama pamokos tema ir probleminis (tyrimo) klausimas.
- Išsiaiškinama, ką mokiniai žino tuo klausimu.
- Patikslinami mokymosi uždaviniai, aptariami tyrimo žingsniai, užduočių atlikimo būdai (individualiai / bendradarbiaujant), vertinimo kriterijai.
2. Informacijos paieška, medžiagos analizė
- Nagrinėjama tekstinė, vaizdinė medžiaga vadovėlyje.
- Atliekamos žinių ir supratimo (teksto, vaizdo suvokimo, analizės) užduotys nuo paprastesnių iki sudėtingesnių.
3. Įgytų žinių ir gebėjimų įtvirtinimas, pasitikrinimas
- Atliekamos taikymo, mąstymo reikalaujančias užduotys nuo paprastesnių iki sudėtingesnių.
- Atsakymų analizė, korekcija.
4. Žinių ir gebėjimų gilinimas, plėtimas, perkėlimas (kituose kontekstuose)
- Atliekamos atviros sudėtingesnės užduotys, formuluojamos išvados, atsakoma į probleminį pamokos klausimą.
5. Įsivertinimas, grįžtamasis ryšys, apibendrinimas
- Apmąstomas mokymosi procesas ir bendri rezultatai: aptariama, ar / kaip pasiekti mokymosi uždaviniai.
- Į(si)vertinami individualūs pasiekimai ir pažanga.
6. Palaikymas ir tolesnių uždavinių kėlimas
- Atsižvelgiant į bendrus ar individualius rezultatus formuojamos mokymosi rekomendacijos, keliami tolesni mokymosi tikslai.
Siūlomos priemonės pasirinkti:

„Eduka klasėje“
mokytojo knyga

„Eduka klasėje“
skaitmeninės užduotys

Vaiko individualios pažangos
įrankis „Eduka dienyne“

Serijos Atrask
vadovėlis

Užrašai