IDĖJA MOKYTOJAMS!

Kaip pritaikyti skaitmenines ir popierines priemones pamokoje?

PAMOKA su vadovėlio komplektu ATRASK ir skaitmenine mokymo(si) aplinka „EDUKA klasė“

Pamoka su Atrask
1. Pamokos pradžia
  • Sudominama probleminio (tyrimo) klausimo kontekstu. 
  • Paskelbiama pamokos tema ir probleminis (tyrimo) klausimas. 
  • Išsiaiškinama, ką mokiniai žino tuo klausimu.
  • Patikslinami mokymosi uždaviniai, aptariami tyrimo žingsniai, užduočių atlikimo būdai ir vertinimo kriterijai. 
2. Informacijos paieška, medžiagos analizė
  • Nagrinėjama tekstinė, vaizdinė medžiaga vadovėlyje.  
  • Atliekamos žinių ir supratimo (teksto, vaizdo suvokimo, analizės) užduotys nuo paprastesnių iki sudėtingesnių.   
3. Įgytų žinių ir gebėjimų įtvirtinimas, pasitikrinimas
  • Atliekamos taikymo, mąstymo reikalaujančias užduotys nuo paprastesnių iki sudėtingesnių.
  • Atsakymų analizė, korekcija.   
4. Žinių ir gebėjimų gilinimas, plėtimas, perkėlimas (kituose kontekstuose)
  • Atliekamos sudėtingesnės užduotys, formuluojamos išvados, atsakoma į probleminį tyrimo klausimą.  
5. Įsivertinimas, grįžtamasis ryšys, apibendrinimas
  • Apmąstomas mokymosi procesas ir bendri rezultatai. 
  • Į(si)vertinami individualūs pasiekimai ir pažanga.   
6. Palaikymas ir tolesnių uždavinių kėlimas
  • Atsižvelgiant į bendrus ar individualius rezultatus paskiriami namų darbai.  

PAMOKA su lietuvių kalbos ir matematikos vadovėlių komplektų serija TAIP! 1–2 kl. ir skaitmenine mokymo(si) aplinka „EDUKA klasė“

Pamoka su Taip
1. Pamokos pradžia
  • Pateikiama intriga – probleminio (tyrimo) klausimo kontekstas. 
  • Skelbiama pamokos tema ir probleminis (tyrimo) klausimas. 
  • Išsiaiškinama, ką mokiniai žino tuo klausimu.
  • Patikslinami mokymosi uždaviniai, aptariami tyrimo žingsniai, užduočių atlikimo būdai (individualiai / bendradarbiaujant), vertinimo kriterijai.  
2. Informacijos paieška, medžiagos analizė
  • Nagrinėjama tekstinė, vaizdinė medžiaga vadovėlyje.  
  • Atliekamos žinių ir supratimo (teksto, vaizdo suvokimo, analizės) užduotys nuo paprastesnių iki sudėtingesnių.   
3. Įgytų žinių ir gebėjimų įtvirtinimas, pasitikrinimas
  • Atliekamos taikymo, mąstymo reikalaujančias užduotys nuo paprastesnių iki sudėtingesnių.
  • Atsakymų analizė, korekcija.
       
4. Žinių ir gebėjimų gilinimas, plėtimas, perkėlimas (kituose kontekstuose)
  • Atliekamos atviros sudėtingesnės užduotys, formuluojamos išvados, atsakoma į probleminį pamokos klausimą.  
5. Įsivertinimas, grįžtamasis ryšys, apibendrinimas
  • Apmąstomas mokymosi procesas ir bendri rezultatai: aptariama, ar / kaip pasiekti mokymosi uždaviniai.  
  • Į(si)vertinami individualūs pasiekimai ir pažanga.   
6. Palaikymas ir tolesnių uždavinių kėlimas
  • Atsižvelgiant į bendrus ar individualius rezultatus formuojamos mokymosi rekomendacijos, keliami tolesni mokymosi tikslai.   
Siūlomos priemonės pasirinkti:

„Eduka klasėje“ 
mokytojo knyga

„Eduka klasėje“ 
skaitmeninės užduotys

Vaiko individualios pažangos 
įrankis „Eduka dienyne“

Serijos Atrask 
vadovėlis

Užrašai